Lake Tahoe

I fredags hyrde jag en bil, åkte o hämtade tjejerna o sen begav vi oss till Lake Tahoe. Resan tog ca 4 timmar o vi va framme runt 1 på natten... Men när jag såg snön igen kändes det som himmelriket, trodde inte att jag skulle sakna snön!
Väl framme så gick vi raka vägen till sängs för kl 6 på morgonen väckte Matilda oss o det va dags o äta frukost och åka iväg o hyra snowboard! Sen hade vi en underbar dag i backen!! saknar det redan så mkt! Liften stängde klockan 4 o då begav vi oss till hotellrummet igen, tog en drink o färgade hår, bra resultat o en trevlig kväll!
På söndagen va det strålande sol o vi åkte till en annan backe o kollade på när alla andra åkte o njöt av solen innan det va dags att bege sig hemåt igen. Så vid 3 tiden körde vi hem, eller jag körde hem... Väl hemma igen så åt vi middag tillsammans o sedan blev der sängen igen. Den helgen va en av dom bästa helgerna hittills!

Nu gör vi inte mycket, Pierce leker med sina dinos o Cate kryper omkring, hon är snabb som attan o det tog mig ca 1 timme o skriva detta inlägg då jag måste springa efter henne...
Idag va det fint väder så vi har varit ute en heldel o sen har vi diskat o vikt kläder. Till lunch gjorde vi laxburgare o broccoli, superhealthy! Cate fick lite squash o svarta böner mixat till en härlig röra...
Jag har även skickat iväg vilket datum o vilken tid jag vill åka hem o nu börjar Cultural Care letandet efter flygbiljetter hem...

Det har varit fullrulle hela veckan så det va skönt att slappna av o njuta av 2 svenska tidningar! Tack Anna, Jesper, Vincent, Peter, Sara, Filippa, Carl o Esther :-)

See you soon!


Utsikten från hotellet i Tahoe!







Kommentarer
Sara

Låter hur mysigt som helst! Kommer aldrig glömma våra sålenresor

2013-02-07 @ 05:36:08
Pappa

Ser härligt ut! Hoppas det gick bra på snowboarden, var ju ett tag sen...

2013-02-07 @ 07:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0