Sjuk!

Ååh jag raderade precis allt jag skrivit så nu är jag skitsur!

Men men, har varit dålig på att blogga, I know!
Har varit sjuk hela veckan o varit allt för trött att blogga. Men det har inte hänt något intressant i veckan överhuvudtaget. Cates tänder har börjat komma ut o Pierce är en liten troublemaker. Ska bli skönt med helg snart ;-)

Förra veckan hängde jag mycket med Matilda. På torsdagen gick vi till ett jättemysigt fik o drack varm choklad o varm äpplecider. Pratade om allt från nyår till au pair jobbet.
På fredagen gick vi på middag o bio. Vi såg The Impossible.Den filmen handlar om det som hände o Thailand o jag grät från början till slut, en hemsk film!
På lördagen åkte vi till ett köpcenter o hängde innan det va dags för mig att åka hem o jobba några timmar :-)

Nu mår jag bra igen o i kväll ska jag träffa gänget igen, Matilda, Catrin o Molly! Äntligen kan jag leva igen!

Annars mina vänner har jag inget mer att berätta så
See you soon!









Kommentarer
Florina

Åååå nej vad söt hon är!!! Guuuud så söööööt unge! Jag skulle kunna äta upp henne så söt som hon är. Puss på dig, längtar tills du kommer hem!

2013-01-24 @ 22:09:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0